2009. január 7., szerda

es minden kezdodik elolrol...

Hat visszatertem. Ugye sokan mondjak, hogy az ido penz, igy ha en szeretnek egy kis penzt megtakaritani a recesszio idejen, akkor csak annyit irnek, hogy tegnap pihentem, ma meg dolgoztam. Igy rengeteg penzt sporoltam meg mindazoknak akik olvassak, meg magamnak is...

Na de a blog irasnak nem ez a lenyege...Meg ha el akarom erni, hogy egy amerikai producer felfedezze a blogomat, kiadassak konyvben, es csinaljanak egy filmet belole Jean-Claude van Damme es Chuck Norris foszereplesevel, akkor rendesen kell vezetnem...

Igy vazolom, mi tortent tegnap. A tegnapi nap szummaja talan az lehetne, hogy elso elmenyem egy Hallmark-os filmben. Ugyanis kollegaimmal elhataroztuk, hogy felkeressuk a kozelunkben levo tavat. Ok mar lattak, en nem, uh a latvany ami fogadott egeszen elkepeszto volt. Hatalmas to, vastagon befagyva, korbe veve egy fenyves erdovel. A to szelen kis erdei iskola, a to partjan sioverall-ba oltozott emberek huzzak magukra a jegkorcsolyat, a jegen magan pedig baratok, baratnok, testverek, rokonok, csalad, kutya, macska, vizisuger egytol egyik boldogan, felhotlenul vidaman, sikongatva, kurjantgatva, nemtorodve a gazdasagi es foldgaz helyzettel csuszkalnak, korcsolyaznak, jeghokiznak, mindenki szeme csillog, arca voros, szajat pedig a fulere lehet akasztani...Es hat en ilyet eddig csak Hallmarkos filmekben lattam...az idilli kornyezet rank is hatassal volt, amit nehany kepen meg is orokitettunk:






Amint az a kepeken lathato mi is felvettuk a hideg altal pirosra csipet mosolygos kerek arcszerkezetet, es vidaman csuszkalunk. Es hat ameddig a szem ellat a fak labaig, az bizony a befagyott to...uh tenyleg szep volt az egesz...

Es akkor a mai napom...ma melo volt...Erdekes dolog ez, mert nem nagyon volt kedvem bemenni, meg orultem, hogy mar eljovok, mert nagy volt a hajtas, de valahogy engem kielegit a porges, a sok munka, a magasba tornyosulo feladatok, amelyek a vallamra nehezednek...kihivas...De magarol a melorol nincs mit mondanom...reggel amikor bementem, mindenkinek odaadtam az altalam meg otthon vasarol kis vaszon zskocskaban levo orolt szegedi paprikat, aminek a szaja piros-feher-zold szalaggal volt atkotve...kis gusztusos ajandek, szerintem kulfoldi kollegaknak ez tokeletes. De hat ezek annyira orultek nekik...majd kiugrottak a borukbol...meg szagolgattak, nezegettek...meg kerdeztek, hogy mit csinaljanak vele...na ez volt az elso bizonyitek arra, hogy a nemet gasztronomia inger es fuszerszegeny...csak azt nem ertem, hogy amikor mondjak, hogy porkoltet csinalnak, es nem tudjak mi a paprika, akkor? azt hiszem az ilyen anomaliaknal keletkeznek a fekete lyukak...

szoval ennyi tortent...munka utan levivel bevasaroltunk...este meg csaptunk egy kiralyi virsli party-t...fenseges volt...Megvettuk a csipos kecsapot...hat had ne mondjam...de tenyleg, minden mennyei volt...szeretem az ilyen kozos eveseket...NA EZ A CSAPATEPITO TRAINING, NEM A JATEKOS FELADATOK KICSIKNEK ES NAGYOKNAK!!!

Na, hat reszemrol ennyi...Meg annyi, hogy tegnap este kicsit osszeultunk 4en borozni...es bar 2 napja ismerem a tarsasagot, de szerintem eletkepes...Aranyos a hazasparunk, Levi elmondasa szerint az o apukaja jegesmedve, az anyukaja pedig rozmar...(merthogy ezert birja annyira a hideget...)...en meg...en meg asszimilalodok...

Minden jot mindenkinek, ma szerintem en is tobbet fogok aludni 5 oranal...

Szep almokat mindenkinek, es ha nem is illatos, de legalabb bolyhos mackokat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése