2009. január 6., kedd

csapjunk bele....

Na hat fejembe vettem, hogy elkezdek en is bloggolni...Vigh Levinek uzenem, hogy nem, nem ot majmolom, ezt en mar kitalaltam korabban.

Hogy minek? Meg miert?

Hat a valasz szemet gyonyorkodtetoen egyszeru: mert jo lesz kiadni magambol az erzeseimet.

Aki olvassa, es remelhetoleg lesz ilyen, es nem tudna, annak elmondom, hogy kikerultem Nemetorszagba...Erlangenbe...Munkaugybol kifolyolag...oO(vagy kifoJolag???)...itt leszek egy darabig...ennek vannak pozitiv es negativ oldalai is...pozitiv a penz meg a karrier, negativ az hogy a ket csaladom otthon van. Az ember eleteben altalaban eljon ez a fordulopont, amikor meg kell hozni egy ilyen dontest...es mivel en jo tamogato hatterrel rendelkezek, ezert kijottem. Es gondoltam ha mar kint vagyok, es megismerek sok erdekes embert, allatot, novenyt es gombat, irok egy blogot, hogy magamat is es masokat is szorakoztassak ezzel...

...na de ennyit a blog keletkezesenek korulmenyeirol...

Tegnap erkeztunk kollegammal, Leventevel Erlangenbe. Szalloda jo, kaja pocsek, esik a ho, es unnepnapon minden zarva van...roviden ez jellemzi Erlangent.

...most leirhatnam, amit Levi is leirt a blog-jaban, hogy megerkeztunk, jo volt az ut, jol haladtunk, de egyre csak az a film jar a fejemben, ami mellol most alltam fel. "V for Vendetta". Ez a cime. Hat erdemes megneznie minden ertelmes embernek. Aki nem az, az meg ugysem tudja magarol. Pedig ez a film nagyon erdekes eszmeket targyal. hmmm....de furcsa, hogy ilyeneket irok... Szoval bar ruhellek filmeket nezni, ez bejott...Aki nem erti, annak csak egy C kategorias filmnek tunhet, de egyszeruen annyira jol felsorakoznak benne a tortenelem nagy jelenetei...igen, tudom, aki ismer, az mar csapkodja az asztalt, mert tudja, hogy mennyi kozom van a tortenelemhez...es valoban....de ez a film akkor is megfogott....es szandekkal nem mondok rola semmi konkretat...Aki akarja, nezze meg, es ha nem ertette, hogy mire gondoltam, akkor gondolkodjon el magan...hosszasan...addig sem zavarva a kornyezetet...

Most kiutazasom elott valahogy ugy hozta a sors, hogy uj telefonom lett, uj laptopom, masik telefon (nemet szolgaltatonal)...es korabban mindig ugrottam az ilyesmikre, hogy gyorsan megnezzem minden funkciojat, szetszedjem, osszerakjam...ez lehet hogy amolyan mernoki ver... de most annyira nincs idom ra, es csak csodalkozok magamon....vagy 3 honapja vettem egy MP4 lejatszot....a mai napig talalok benne uj funkciokat...Hat igen...egyre tobb a melo, egyre kevesebb az ido a hobbikra...Aki olvassa az emailt es meg mondjuk iskolas...es van hobbija...annak uzenem, hogy irja fel maganak egy cetlire, hogy mi az, es tegye el, hogy amikor majd kesobb, ha megkerdezi onmagatol, hogy mivel kellene toltenie azt a zero szabadidejet, legyen vmi ami eszebe jut...

Na...nagyon elkalandoztunk...Az a lenyeg, megjottem, elkezdtem, es megprobalom renduletlenul csinalni, ugysem irok minden nap, meg ugysem akarok...Ha valaki megtalalja ezt a blogot, vagy ha valaki olyan olvassa, akinek megmutattam, az velemenyezze...

Lepek...

Minden jot, es jo ejszakat, es szep almokat mindenkinek...

Meg illatos bolyhos mackokat...

4 megjegyzés:

  1. korekt mintha én írtam volna natürlich

    VálaszTörlés
  2. Most hogy ezt olvastam, elgondolkodom azon, hogy nem kellene-e írni egy blogot a közös vietnami élményeinkről... :)

    Üdv innen Miskolcról/GaGa

    VálaszTörlés
  3. Vajon a tavacskánál nem osztogattak tonhalas szendvicset?

    VálaszTörlés
  4. Megnéztem a V for vendetta című filmet, de nem értettem, így követtem az utasításaidban leírtakat, miszerint üljek le és gondolkozzak el magamon. Délután 4 óta ülök itt, most 22:45 van, és rájöttem! Hiszen ez egy jégkrémtorta márka!!! Ez a film csattanója, hogy jégkrémtorta!!!

    VálaszTörlés