2009. január 11., vasárnap

...mindig is problemat okozott nekem a jo bevezeto irasa...Allitolag a jo bevezeto az alapja mindennek, mert kedvet ad az utana levo tartalomhoz, s mintegy osszefoglalja azt, hogy az olvaso el tudja donteni, kell-e az neki.

Igy in medias res bele is vagnek a kozepebe. Amit el akartam meselni, hogy az egyik nemet kollegam ismet meghivott magahoz vacsorara. Mar nyaron is voltam nala, a felesegevel egyutt nagyon aranyosak, es vegtelenul kedvesek voltak, es eletemben eloszor lattam akkor a 60 kilos kocka-konyvmoly feju kollegamat egy 30 centis kubai szivarral a szajaban...Illetve tudni kell, hogy mivel ez a kornyek a vilag egyik sorhazaja, ezert nem nehez sorfozo mellett felnoni, mint ahogy ezt a kollegam is tette, igy nagy szakertelemmel szokta volt nekem bemutatni az egyes sorkulonlegessegeket. Erre szamitok most is egyebkent, multkor is 6 sor utan meg megkinalt egy 50 eves cognac-kal, ami a szivem csucske. Na es ezt azert meselem el, mert azt mondjak, hogy errefele az nagy megtiszteltetes, ha egy nemet egy "idegent" hiv meg az otthonaba...Uh ugy gondolom, erre buszkenek kell lennem.

kovetkezo tema: A kedves hazasparunk talalt maganak egy keglit...Hat en ennek annyira megorultem, bar nem en fogok lakni ott, csak hat itt kint csak egymasra szamithatunk, es en nagyon boldog lettem, hogy revbe ertek...

Uh ezt tegnap meg is unnepeltuk....:)...Levente baratom vett 8 sort, a kedvencebol...Krombacher weizen...egyebkent, ha valakit erdekel, nagyon tudom ajanlani, amiket mi mar itt a szallodaban elfogyasztottunk...Kriszta, a kis hazasparunk nem meglepoen noi tagja is megkostolta, de olyan vehemenciaval vette el a szajatol a soros uveget, hogy a tartalom (weizen leven ez teljesen termeszetes) megindult vandor utjara nagy lendulettel a soros uvegen szajan keresztul, ezzel beteritve levente szonyeget egesz latvanyosan....ekkor attila kikapta kedvese kezebol a sorosuveget, es elkezdett a konyhaba iszkolni vele, ami meg arra volt jo, hogy igy nem csak levi szobajat, hanem a mosogatoig tarto utat is sikerult atitatnunk jofajta sorrel...De nagyon vidam vege lett...mindenki csak nevetett...a szobat meg ugysem mi takaritjuk...
Es akkor az unneplest ezzel csak elkezdtuk, az ora nagymutatojanak 36 fokos elforgasa mulva mar a buszmegalloban alltunk, varva a buszra, ami majd kedvenc szorakozohelyem ele szallit minket. Oda is ertunk, es szerintem legalabbis Leventet ugyanaz az erzes fogta el a belso ter latvanyatol, mint engem amikor eloszor jartam ott...Leirni nem lehet...majd egyszer rakok fel fenykepeket rola...Errol a helyrol azt kell tudni, hogy 40 fele kulonleges soruk van...pilsner, dunkeln, weizen... ez amolyan paradicsomfele a magamfajta sorivoknak...Na hat itt nem is fecserlem a szot, termeszetesen soroztunk, meg kriszta is megkostolta a sort, uh teljesen elegedett voltam a tarsasaggal...Most ittam eloszor olyan sort, neve egyszeruen dunkles, ami barna sorbol, kolabol, es meggy likorbol all...az elso finom volt, a masodik mar nem, de lehet akkor azert nem volt mar az, mert elotte mar 5-6-7-8 sor megittunk es ez mar nem esett jol...De mondjuk most hogy irok, egeszen megkivantam az izet...Aztan lehetett itt kapni weizen + kola-t, Kim, a pincerno azt mondta, hogy ez gyerekeknek valo, uh Kriszta ezt itta...:)...
Illetve itt lattam olyat, hogy Fanta + Kola...na errol mar nem is beszelek...Es meg ami hozzajarult kozvetve az oromfaktorunk novekedesehez, az a kartyajatekunk volt...amolyan kocsma modra...
Nem tudom mit jatszottunk, azt mondtak, hogy lorum, de en nem igy ismerem, de az a lenyeg, hogy eloszor kitalaltuk, hogy aki nem tud rakni, az iszik...mivel viszonylag porgosen ment a jatek, ezert kitalaltuk, hogy legyen akkor ugy, hogy aki tud rakni, az iszik...na ez mar eleg volt a johoz, de akkor Attila baratunk kitalalta a spanyol viaszt, hogy ha valaki tud rakni, akkor igyon mindenki...na ez volt a veg...Nem anya, nem rugtam be nagyon, csak rettenetesen vidamak voltunk...Szoval jol telt az egesz...A mai program, hogy segitunk a parunknak koltozkodni delutan...addig lehet meg alszok egy kicsit, mert van meg bennem egy adag.

Munkahelyrol nem szoktam irni, most sem teszem...Illetve volt egy masik kiruccanasunk meg korabban, de azt mar tenyleg nem irom le...

Igy is kivanok mindenkinek jo olvasast, bar ezen sokat gondolkoztam, miert olyan okrok az emberek, hogy az iromanyuk vegen kivannak jo olvasast???

Majd meg jelentkezek....Kellemes Vasarnapot mindenkinek....

4 megjegyzés:

  1. Hát tal nem kezdünk mondatot,de én azt mondom:HÁT SÖR ÉS MEGYLIKŐR?Fene tudja

    VálaszTörlés
  2. ...ha lesz pénzem lehet elnézek látogatóba...de akkor lórumozunk? :)

    VálaszTörlés
  3. A megfelelő bevezető megírásánál talán csak egy nehezebb dolog van: egy igazán találó cím megfogalmazása :P

    VálaszTörlés
  4. most vettem eszre, hogy en is irhatok megjegyzest sajat magamnak... Szep volt dani, ugyes gyerek vagy te!!! :D Veletlenul elozo eletedben nem voltal denever?

    VálaszTörlés